לעבוד ברוש ישראל

רוש היא חברת הביוטכנולוגיה המובילה בעולם המחויבת לקידום רפואה מותאמת אישית בתחומי האונקולוגיה, המטולוגיה, אופתלמולוגיה, נוירולוגיה ועוד. כמו כן, רוש מפתחת מוצרים ושירותים חדשניים העוסקים באבחון וניטור של מחלות ובכך מצילה חיים. בישראל, הפעילות של רוש ממוקדת בשיווק, הנגשת תרופות ומחקר קליני, וכן בשילוב פתרונות אבחון רפואי במעבדות ובתי חולים בארץ. רוש, כחברה פורצת דרך בתחומי רפואה רבים, מובילה פריצת דרך נוספת במודל עבודה חדשני, הטומן בחובו הזדמנויות רבות לצמיחה והתפתחות. אנחנו ברוש מאמינים שעל מנת להגשים את כוכב הצפון שלנו, יש לפעול בראיה רחבה יותר מול כלל הגורמים בשוק, המהווים את האקוסיסטם שלנו.

טיפים להצלחה בראיון ברוש
  1. הריאיון ברוש בוחן התאמה "דו כיוונית"; כפי שאנחנו מתרשמים מכם, זו הזדמנות עבורכם להתרשם גם מאתנו. הקפידו לשאול האם אתם רואים את עצמכם בתפקיד ברוש לאורך זמן? האם הוא מעורר בכם תשוקה? האם התפקיד יפתח אתכם בכיוון שאתם רוצים לצעוד בו בקריירה?ברוש הזדמנויות קריירה מרובות במחלקות השונות, ועובדים רבים בוחרים לבלות את מרבית שנות הקריירה שלהם בארגון. 

  2. הקשיבו היטב לשאלות המראיין/ת; ענו תשובות ממוקדות, ענייניות וישירות. אל תפחדו לבקש מהמראיין/ת לדייק שאלה אם אתם חוששים שלא הבנתם אותה לחלוטין.

  3. היו אתם והביאו את עצמכם לידי ביטוי; המטרה העיקרית שלנו בריאיון היא להכיר אתכם. היו אותנטיים, וזכרו שגם המראיינים היו פעם במעמד ראיון טרם כניסתם לארגון.

טיפים להצלחה בראיון מעובדת החברה

לצפייה במשרות הפתוחות בקרו

יצירת קשררוש העולמיתlinkedinfacebooktwitterinstagramyoutubeאודות רושפתרונות בפארמהרפואה מותאמת אישיתקריירהבדיקות גנומיות מקיפות של רושתנאי שימושמדיניות פרטיותמדיניות שימוש בעוגיותהצהרת נגישות